23/06/2026

Trening i vinter

Det har gått over til vintertid, noe som betyr variert vær og temperaturer.
Det er ikke alltid like lett å planlegge for treninger når temperaturene i værmeldingen varierer såpass fra dag til dag, men om man ser noen dager i forkant at det blir kaldt på tirsdag \ onsdag, så kan man ta utgangspunktet at det ikke blir noe trening.

Temperaturene blir gjerne 3-5 gradere kaldere enn det som også er meldt.

Det er også sett at oppmøte på rekrutten som var på tirsdagene har gått drastisk ned nå i vinter, noe som gjør det vanskelig å kjøre egen rekrutt denne dagen. Derfor blir det igjen kombinert veteran og rekrutt på de onsdager der man kan få det til.

Har du egne våpen, og vil gjerne skyte litt sammen med andre også, men onsdagene passer ikke, så kan du melde deg inn i «Frigruppa» i Rubic.
Dette er et engasjement for noen av skytterne selv, for å få til både skyting og litt sosialt samvær.
Du kan lese mer om hvordan du melder deg inn i denne gruppen her; Rubic connect – Melde seg inn i gruppe (husk å les artikkelen nøye, så du ikke risikerer å registrere deg som medlem i klubben på nytt).

Ta i bruk Rubic Connect appen, eller bruk websiden, connect.rubic.no

Trenger du hjelp så kan du også melde inn en support-sak her: Helpdesk Modum Pistolklubb